Training Google Tag Manager

  • 1 dag
  • 599
  • Eerstvolgende startdatum 4 juni

De Training Google Tag Manager maakt jouw leven als e-commerce professional een stuk gemakkelijker. Met Tag Manager kan jij zelf marketing- en meettags aanpassen zonder dat je daarbij hulp van ICT nodig hebt. Wil jij leren hoe je optimaal gebruikmaakt van het programma? Dan is deze Training Google Tag Manager iets voor jou.

De Training Google Tag Manager maakt jouw leven als e-commerce professional een stuk gemakkelijker. Met Tag Manager kan jij zelf marketing- en meettags aanpassen zonder dat je daarbij hulp van ICT nodig hebt. Wil jij leren hoe je optimaal gebruikmaakt van het programma? Dan is deze Training Google Tag Manager iets voor jou.

Waarom Eduvision?

Gecertificeerde trainingen

Praktijkcase centraal

Ervaren docenten uit de praktijk

98% klanttevredenheid

Meer dan 150.000 klanten

Kies hier je training

  • Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Vraag hier een vrijblijvend voorstel aan voor een (maatwerk)privétraining.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (hoewel ‘extern’ natuurlijk altijd een optie is). Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten, op een locatie van Eduvision. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. Kijk bij de startdata van de betreffende training voor de verschillende opties.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 1 dag / € 599 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata

    04-06-2019, Antwerpen  
    04-06-2019, Gent  
    04-06-2019, Brussel  
    03-07-2019, Antwerpen  
    03-07-2019, Gent  
    03-07-2019, Brussel  
    29-07-2019, Brussel    Summercourse
    29-07-2019, Gent    Summercourse
    29-07-2019, Antwerpen    Summercourse
    30-08-2019, Brussel  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Training Google Tag Manager: Inleiding

Google Tag Manager (GTM) is een nieuwe technologie die het makkelijker maakt om tags op je website(s) te beheren. Met Tag Manager hoef je nog maar eenmaal een code op je website te installeren in plaats van losse codes voor bijvoorbeeld Google Analytics en AdWords remarketing.

Google Tag Manager - Voordeel

Het grote voordeel van Google Tag Manager is dat door het vervallen van die verschillende codes je webpagina’s sneller geladen worden. Een ander groot voordeel is dat je als marketeer minder afhankelijk bent van de IT-afdeling. Mocht je bijvoorbeeld een trackingcode willen aanpassen dan kan je dat vanaf nu zelf met Tag Manager.

Tijdens de Training Google Tag Manager

We beginnen tijdens de Training Google Tag Manager bij de basis. Je krijgt eerst een introductie in het programma. Daarna laten we zien hoe je het implementeert, containers aanmaakt en tracking installeert. Vervolgens leer je hoe je een tag maakt en triggers en variabelen gebruikt.

Resultaat van de Training Google Tag Manager

Na de Training Google Tag Manager weet je hoe je Google Tag Manager als marketeer optimaal kunt gebruiken. Je weet hoe je Tag Manager implementeert en campagnes (bijv. kliks en downloads) op effectieve wijze doormeet. Ook ben je in staat om pixels (voor bijv. Facebook) en retargeting (voor bijv. AdWords) te installeren. Bovendien kan jij na de Training Google Tag Manager triggers en variabelen aanmaken en weet je hoe je de data layer van GTM gebruikt.

Training Google Tag Manager: Modulen

Tijdens de Training Google Tag Manager behandelen we de volgende modulen:

Introductie Google Tag Manager (GTM)

  • Overzicht van Tag Manager
  • Data typen
  • Tag Management - Hoe maak je een tag, wanneer gebruik je welke?
  • Ontwikkelen van een meetframework en meetstrategie
  • Achtergrond GTM
  • Interface: overzicht en structuur

Implementatie Google Tag Manager

  • Hoe installeer je GTM op je website?
  • Inzicht in de data layer
    • Dimensies
    • Statistieken
  • Het nut van een data layer

Tracking met Google Tag Manager

  • Een GTM container maken
  • Google Analytics installeren met GTM
  • Eventueel Universal Analytics upgraden via GTM
  • Eventueel AdWords en DoubleClick implementeren
  • Cross-domain tracking installeren
  • Custom tracking

Tag maken

  • Het maken van je eerste tag
  • Koppelingen maken tussen populaire programma’s, zoals Conversies bijhouden van AdWords, Google Optimize en Hotjar*

Triggers

  • Introductie triggers
  • Uitgaande link tracking
  • E-commerce tracking
  • Paginaweergaven
  • Kliks
    • E-mail en telefoon
    • HTML-elementen
  • Custom Events
  • Timer tracking
  • Formulierverzendingen
  • Anchor link tracking
  • 404-error tracking

Variabelen

  • Ingebouwde variabelen configureren
  • Variabelen aanmaken
  • Navigatie
  • Paginavariabelen
  • Pagina-elementen
  • Typen variabelen, zoals URL, HTTP-verwijzingsbron en variabelen voor data layer

*Deze programma’s zijn voorbeelden. Het is voor het volgen van de cursus geen belemmering als je geen gebruikmaakt van deze programma’s.

Training Google Tag Manager: Extra info

Docenten

Om de praktijk zo dicht mogelijk te benaderen, werkt Eduvision uitsluitend met docenten die zelf in de praktijk actief zijn. Zij kennen de branche, de klanten en de problemen waar je tegenaan loopt. Daarom zijn zij tijdens deze training je persoonlijke coach. De vakdocent staat volledig tot je beschikking en ondersteunt direct en doelgericht bij je eigen praktijkcase.

Benodigdheden

Om het meeste rendement te halen uit de Training Google Tag Manager verzoeken wij je vriendelijk om je eigen laptop mee te nemen. Hierdoor heb je altijd jouw eigen praktijkcase en opleidingsmateriaal bij de hand en kun je thuis direct verder met je eigen case.

Training Google Tag Manager: Doelgroep

De Training Google Tag Manager is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over het programma en er voor zijn of haar organisatie gebruik van wil maken. Voorbeeld van typische functies waarbinnen gebruikgemaakt wordt van Google Tag Manager zijn e-commerce specialisten, digital marketeers, web analisten, data analisten en AdWords specialisten.

Training Google Tag Manager: Voorkennis

Om de Training Google Tag Manager te kunnen volgen is geen specifieke voorkennis vereist. Het is wel handig als je enig begrip hebt van wat Google Analytics doet. Ook is het een pré als je bekend bent met marketingtechnologieën, zoals AdWords, Retargeting, Display en Facebook Marketing.

Training Google Tag Manager: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Eindhoven.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats op de door ons voorgestelde locaties en data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Training Google Tag Manager: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Training Google Tag Manager bedragen €599,- (€724,- incl. BTW). (kmo subsidie mogelijk) Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 40 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 10.000 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 15.000 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Certificering Training Google Tag Manager

Nadat je het cursustraject volledig hebt doorlopen, ontvang je van ons een certificaat. Hiermee kan je aantonen dat je hebt deelgenomen aan de Training Google Tag Manager en deze succesvol hebt afgerond. Je laat zien dat je diepgaande kennis hebt van Google Tag Manager. Je weet alles over GTM containers, data layers, e-commerce tracking, tags en variabelen aanmaken.

Maar jij bezit niet alleen inhoudelijke kennis. Wat jou een kenner maakt is dat je weet hoe je deze kennis in de praktijk brengt. Tijdens de Training Google Tag Manager heb je de kennis namelijk direct in praktijk gebracht met jouw praktijkcase.

Het is ook mogelijk om het certificaat in het Engels te ontvangen, zodat het in het buitenland te gebruiken is.

Training Google Tag Manager: Virtuele training

De Training Google Tag Manager online

Wil je de Training Google Tag Manager online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Training Google Tag Manager speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Training Google Tag Manager!

De Training Google Tag Manager maakt jouw leven als e-commerce professional een stuk gemakkelijker. Met Tag Manager kan jij zelf marketing- en meettags aanpassen zonder dat je daarbij hulp van ICT nodig hebt. Wil jij leren hoe je optimaal gebruikmaakt van het programma? Dan is deze Training Google Tag Manager iets voor jou.

Kies hier je training

  • Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Vraag hier een vrijblijvend voorstel aan voor een (maatwerk)privétraining.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (hoewel ‘extern’ natuurlijk altijd een optie is). Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten, op een locatie van Eduvision. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. Kijk bij de startdata van de betreffende training voor de verschillende opties.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 1 dag / € 599 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata

    04-06-2019, Antwerpen  
    04-06-2019, Gent  
    04-06-2019, Brussel  
    03-07-2019, Antwerpen  
    03-07-2019, Gent  
    03-07-2019, Brussel  
    29-07-2019, Brussel    Summercourse
    29-07-2019, Gent    Summercourse
    29-07-2019, Antwerpen    Summercourse
    30-08-2019, Brussel  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Training Google Tag Manager: Inleiding

Google Tag Manager (GTM) is een nieuwe technologie die het makkelijker maakt om tags op je website(s) te beheren. Met Tag Manager hoef je nog maar eenmaal een code op je website te installeren in plaats van losse codes voor bijvoorbeeld Google Analytics en AdWords remarketing.

Google Tag Manager - Voordeel

Het grote voordeel van Google Tag Manager is dat door het vervallen van die verschillende codes je webpagina’s sneller geladen worden. Een ander groot voordeel is dat je als marketeer minder afhankelijk bent van de IT-afdeling. Mocht je bijvoorbeeld een trackingcode willen aanpassen dan kan je dat vanaf nu zelf met Tag Manager.

Tijdens de Training Google Tag Manager

We beginnen tijdens de Training Google Tag Manager bij de basis. Je krijgt eerst een introductie in het programma. Daarna laten we zien hoe je het implementeert, containers aanmaakt en tracking installeert. Vervolgens leer je hoe je een tag maakt en triggers en variabelen gebruikt.

Resultaat van de Training Google Tag Manager

Na de Training Google Tag Manager weet je hoe je Google Tag Manager als marketeer optimaal kunt gebruiken. Je weet hoe je Tag Manager implementeert en campagnes (bijv. kliks en downloads) op effectieve wijze doormeet. Ook ben je in staat om pixels (voor bijv. Facebook) en retargeting (voor bijv. AdWords) te installeren. Bovendien kan jij na de Training Google Tag Manager triggers en variabelen aanmaken en weet je hoe je de data layer van GTM gebruikt.

Training Google Tag Manager: Modulen

Tijdens de Training Google Tag Manager behandelen we de volgende modulen:

Introductie Google Tag Manager (GTM)

  • Overzicht van Tag Manager
  • Data typen
  • Tag Management - Hoe maak je een tag, wanneer gebruik je welke?
  • Ontwikkelen van een meetframework en meetstrategie
  • Achtergrond GTM
  • Interface: overzicht en structuur

Implementatie Google Tag Manager

  • Hoe installeer je GTM op je website?
  • Inzicht in de data layer
    • Dimensies
    • Statistieken
  • Het nut van een data layer

Tracking met Google Tag Manager

  • Een GTM container maken
  • Google Analytics installeren met GTM
  • Eventueel Universal Analytics upgraden via GTM
  • Eventueel AdWords en DoubleClick implementeren
  • Cross-domain tracking installeren
  • Custom tracking

Tag maken

  • Het maken van je eerste tag
  • Koppelingen maken tussen populaire programma’s, zoals Conversies bijhouden van AdWords, Google Optimize en Hotjar*

Triggers

  • Introductie triggers
  • Uitgaande link tracking
  • E-commerce tracking
  • Paginaweergaven
  • Kliks
    • E-mail en telefoon
    • HTML-elementen
  • Custom Events
  • Timer tracking
  • Formulierverzendingen
  • Anchor link tracking
  • 404-error tracking

Variabelen

  • Ingebouwde variabelen configureren
  • Variabelen aanmaken
  • Navigatie
  • Paginavariabelen
  • Pagina-elementen
  • Typen variabelen, zoals URL, HTTP-verwijzingsbron en variabelen voor data layer

*Deze programma’s zijn voorbeelden. Het is voor het volgen van de cursus geen belemmering als je geen gebruikmaakt van deze programma’s.

Training Google Tag Manager: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Eindhoven.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats op de door ons voorgestelde locaties en data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Training Google Tag Manager: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Training Google Tag Manager bedragen €599,- (€724,- incl. BTW). (kmo subsidie mogelijk) Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 40 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 10.000 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 15.000 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Certificering Training Google Tag Manager

Nadat je het cursustraject volledig hebt doorlopen, ontvang je van ons een certificaat. Hiermee kan je aantonen dat je hebt deelgenomen aan de Training Google Tag Manager en deze succesvol hebt afgerond. Je laat zien dat je diepgaande kennis hebt van Google Tag Manager. Je weet alles over GTM containers, data layers, e-commerce tracking, tags en variabelen aanmaken.

Maar jij bezit niet alleen inhoudelijke kennis. Wat jou een kenner maakt is dat je weet hoe je deze kennis in de praktijk brengt. Tijdens de Training Google Tag Manager heb je de kennis namelijk direct in praktijk gebracht met jouw praktijkcase.

Het is ook mogelijk om het certificaat in het Engels te ontvangen, zodat het in het buitenland te gebruiken is.

Training Google Tag Manager: Virtuele training

De Training Google Tag Manager online

Wil je de Training Google Tag Manager online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Training Google Tag Manager speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Training Google Tag Manager!

Heb je interesse in onze gratis webinars, tutorials, whitepapers of blogs?
Ik meld me aan voor de nieuwsbrief
Uw inschrijving is verwerkt.