Training Growth Hacking Gent

  • 1 dag
  • 799
  • Eerstvolgende startdatum 23 april

Growth Hacking draait om het vinden van Growth Hacks, oftewel: ‘onconventionele groeikansen’. De kunst van Growth Hacking vraagt om het effectief combineren van kennis, inzichten, middelen en (innovatieve) oplossingen, die in de praktijk steeds opnieuw het gewenste resultaat sorteren, in een voortdurend veranderende omgeving. Tijdens de training Growth Hacking ga je zelf ervaren wat Growth Hacking voor jouw organisatie kan betekenen. Je doet de nodige kennis op om direct aan de slag te gaan.

Growth Hacking draait om het vinden van Growth Hacks, oftewel: ‘onconventionele groeikansen’. De kunst van Growth Hacking vraagt om het effectief combineren van kennis, inzichten, middelen en (innovatieve) oplossingen, die in de praktijk steeds opnieuw het gewenste resultaat sorteren, in een voortdurend veranderende omgeving. Tijdens de training Growth Hacking ga je zelf ervaren wat Growth Hacking voor jouw organisatie kan betekenen. Je doet de nodige kennis op om direct aan de slag te gaan.

Eduvision:

is al 20 jaar thuis in IT & Tech

levert passende oplossingen

vertaalt ‘theorie’ naar ‘praktijk’

biedt antwoord op elk vraagstuk

is pas tevreden als jij dat bent

Kies hier je training

  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw werksituatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven.
    Virtuele training
    (Remote classroom)
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe).
    Klassikale training
    Aantal dagen: 1 dag / € 799 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata virtueel (Remote Classroom)

    16-05-2024, Virtueel  
    14-06-2024, Virtueel  
    15-07-2024, Virtueel  
    13-08-2024, Virtueel  
    11-09-2024, Virtueel  

    Startdata op locatie

    23-04-2024, Gent  
    23-04-2024, Brussel  
    23-04-2024, St. Niklaas  
    23-04-2024, Antwerpen  
    22-05-2024, Antwerpen  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Training Growth Hacking: Inleiding

Onder ‘Growth Hacking’ verstaan we de kunst van het inzetten van een uitgebalanceerde mix van creatieve (online) marketing, data, gedragswetenschappen en techniek, met als doel snel (een bij voorkeur explosieve) organisatiegroei te bewerkstelligen. Growth Hacking draait om het vinden van Growth Hacks, oftewel: ‘onconventionele groeikansen’. De kunst van Growth Hacking vraagt om het effectief combineren van kennis, inzichten, middelen en (innovatieve) oplossingen, die in de praktijk steeds opnieuw het gewenste resultaat sorteren, in een voortdurend veranderende omgeving.

Het ultieme gereedschap van elke growth hacker is pragmatisme: growth hackers denken als geen ander in mogelijkheden en oplossingen, en laten zich niet weerhouden door belemmerende gedachten. Daarbij experimenteren ze voortdurend: ze testen hun eigen hypotheses doorlopend, evalueren het resultaat en leren daarvan.

Voor wie?

  • (Online) marketeers
  • Managers
  • E-commerce managers
  • Ondernemers
  • Start-ups

Training Growth Hacking: Modulen

Inhoud training

Tijdens de training nemen we je mee in de wereld van Growth Hacking. We vertellen wat Growth Hacking precies inhoudt en leggen de focus op hoe ook jij Growth Hacking snel en effectief kunt implementeren in je dagelijkse praktijk. Verhalen over de geweldige hacks of trucs van andere bedrijven, laten we daarbij achterwege. Er zijn namelijk duizend-en-een geweldige tools en tricks die wij je zouden kunnen aanbevelen; het probleem zit hem erin dat organisaties vaak nog niet klaar zijn om ermee aan de slag te gaan. Wij beginnen bij stap 1: direct beginnen met Growth Hacking, maar dan afgestemd op jouw organisatie. Want daar kom je tenslotte voor, toch?

Introductie

  • Overzicht persoonlijke KPI’s
  • Wat wil jij aan het eind van deze dag bereikt hebben?

Mindset

Growth Hacken gaat over het vinden van de weak spots in jouw huidige business. In deze sessie leer je hoe je met de juiste Growth Hacking mindset, sneller de weak spots in jouw bedrijf kan vinden!

  • Hoe je een Growth Hacking Mindset bereikt
  • Verschil tussen werkwijze van een online marketeer en growth hacker

Team

Growth Hackers zijn T-shaped: ze hebben brede kennis van verschillende disciplines, en diepte-kennis van 1 of 2 disciplines. In deze sessie leer je welke 3 vaardigheden onmisbaar zijn voor het succes van een Growth team. We evalueren jouw skills en ontdekken welke vaardigheden er nog ontbreken.

  • Kennis van de Growth Hacking T-Shape
  • In kaart brengen van jouw persoonlijke T-Shape
  • Hoe stel je een Growth Hacking team samen

Market Fit

De hoofdreden waarom bedrijven falen, is vanwege ‘gebrek aan vraag’. In deze sessie leer je hoe je in 3 simpele stappen kan achterhalen wat de verlangens zijn van jouw klant. En nog belangrijker, hoe je ervoor kan zorgen dat ze met jou willen samenwerken.

  • Hoe je producten maakt waar mensen niet zonder kunnen?
  • Opzetten van een Product Market Fit survey en rapport
  • Opzetten van een Listen To Market report en rapport
  • Opzetten Customer Desire Map

Acquisitie kanalen

Wist je dat er 19 verschillende acquisitiekanalen zijn die je kan inzetten om klanten te bereiken en te behouden? In deze sessie bespreken wij alle 19 kanalen en hoe je deze kan laten samenwerken om meer impact te creëren. Channel stacking is power!

  • Kennis van hoe je verschillende kanalen kan laten samenwerken om meer impact te creëren
  • Kennis hoe je Facebook Algoritme voor je kan laten werken
  • Kennis over de wisselwerking tussen Facebook en Google

Experimenting and Testing

De sleutel tot Growth Hacken is testen, testen en nog een keer testen. In deze sessie bespreken we handige testing- en datatools die de zwakke plekken in jouw systeem direct zichtbaar maken.

  • Kennis hoe je een effectieve test/experiment opzet en uitvoert
  • Kennis over handige (gratis) tools die je hiervoor kunt gebruiken
  • Kennis hoe je een experiment evalueert

Systems and Automation

Iedereen heeft zijn eigen dagelijkse processen. In deze sessie leer je hoe je processen en systemen voor je kan laten werken, zodat jij je volledig kan focussen op het vinden van de Golden Nugget. Je krijgt tips over gratis automatiseringstools die je eenvoudig kan inzetten bij elke organisatie. Work the system!

  • Kennis van het inzetten van automatiseringstools
  • Automatiseringsprocessen die je meteen kunt implementeren

Training Growth Hacking: Extra info

Trainers

Om de praktijk zo dicht mogelijk te benaderen, werkt Eduvision uitsluitend met trainers die zelf in de praktijk actief zijn. Zij kennen de branche, de klanten en de problemen waar je tegenaan loopt. Daarom zijn zij tijdens deze training je persoonlijke coach. Deze vakexpert staat volledig tot je beschikking en ondersteunt direct en doelgericht bij je eigen praktijkcase.

Benodigdheden

Om het meeste rendement te halen uit de Training Growth Hacking verzoeken wij je vriendelijk om je eigen laptop mee te nemen. Hierdoor heb je altijd jouw eigen praktijkcase en opleidingsmateriaal bij de hand en kun je thuis direct verder met je eigen case.

Voor wie?

  • (Online) marketeers
  • Managers
  • E-commerce managers
  • Ondernemers
  • Start-ups

Training Growth Hacking Gent: Startdata

Kies uit 5 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Apeldoorn.



Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn. Bel ons gerust voor advies; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Privétraining

De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw situatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement. Bel ons gerust voor een (maatwerk)privétraining te bespreken; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Klassikale training

Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe). Heb je een vraag? Bel ons gerust; we helpen je graag verder. Je kunt je natuurlijk ook gelijk inschrijven.

Training Growth Hacking: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Training Growth Hacking bedragen €799,00 (excl. €167,79 BTW). (kmo subsidie mogelijk) Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 7.500 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 20 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 7.500 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Training Growth Hacking: Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Virtuele training: hoe werkt dat?

Bij een virtuele training kun je via een online verbinding op afstand interactief deelnemen aan de training. Dit wordt ook wel ‘remote classroom’ of ‘virtual classroom’ genoemd. Dit werkt net even anders, maar biedt je dezelfde kwaliteit en is net zo effectief als een face-to-face-training.

Dezelfde kwaliteit, net even anders

Uitgangspunt bij een virtuele training is, dat er net zoveel kennis en vaardigheden worden overgedragen als bij een face-to-face-training. Bovendien dient het elk gewenst niveau van interactiviteit te faciliteren. Daarom werken we vanuit Eduvision met diverse systemen (o.a. dat van onze opdrachtgever), die deze doelstelling breed ondersteunen (waaronder Microsoft Teams of Zoom). Als cursist kun je gratis en eenvoudig inloggen, via een app of via het web.

De verschillende systemen bieden o.a. de volgende mogelijkheden:

  • De training volgen met meerdere deelnemers, die je afhankelijk van of ze een camera hebben al dan niet kunt zien.
  • Als deelnemers een microfoon hebben, kunnen ze ook met de trainer praten. De trainer kan aangeven en technisch faciliteren wie er kan praten. Deelnemers kunnen virtueel aangeven dat ze wat willen zeggen; de trainer kan hen vervolgens het woord geven.
  • Deelnemers kunnen meekijken met de trainer en de trainer kan switchen tussen verschillende schermen die hij wil laten zien.
  • Als de deelnemer daar toestemming voor geeft, kan de trainer meekijken op het scherm van de deelnemer (of zelfs het scherm overnemen).
  • Er is vaak een chatfunctie, waarmee vragen of opmerkingen voor iedereen zichtbaar worden op het scherm.
  • Er is soms een opnamefunctie (de trainer bepaalt - rekening houdend met ieders privacy - of die aan- of uitgezet wordt), waardoor je later (een deel van) de training kunt terugkijken.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van een whiteboard.
  • Er kunnen bestanden gedeeld worden.

NB: Het is handig als je als cursist beschikt over een microfoon of camera (het eerste meer dan het tweede), maar het is geen must; ook zonder kun je deelnemen aan de training. Wél is het zo dat met name een microfoon de interactiviteit bewerkstelligt. Mocht je geen camera of microfoon op de computer hebben, dan is het ook mogelijk om tegelijkertijd in te loggen met je telefoon, zodat je én duidelijk (lees: groot) beeld hebt én kunt beschikken over microfoon en/of camera.

Growth Hacking draait om het vinden van Growth Hacks, oftewel: ‘onconventionele groeikansen’. De kunst van Growth Hacking vraagt om het effectief combineren van kennis, inzichten, middelen en (innovatieve) oplossingen, die in de praktijk steeds opnieuw het gewenste resultaat sorteren, in een voortdurend veranderende omgeving. Tijdens de training Growth Hacking ga je zelf ervaren wat Growth Hacking voor jouw organisatie kan betekenen. Je doet de nodige kennis op om direct aan de slag te gaan.

Kies hier je training

  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw werksituatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven.
    Virtuele training
    (Remote classroom)
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe).
    Klassikale training
    Aantal dagen: 1 dag / € 799 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata virtueel (Remote Classroom)

    16-05-2024, Virtueel  
    14-06-2024, Virtueel  
    15-07-2024, Virtueel  
    13-08-2024, Virtueel  
    11-09-2024, Virtueel  

    Startdata op locatie

    23-04-2024, Gent  
    23-04-2024, Brussel  
    23-04-2024, St. Niklaas  
    23-04-2024, Antwerpen  
    22-05-2024, Antwerpen  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Training Growth Hacking: Inleiding

Onder ‘Growth Hacking’ verstaan we de kunst van het inzetten van een uitgebalanceerde mix van creatieve (online) marketing, data, gedragswetenschappen en techniek, met als doel snel (een bij voorkeur explosieve) organisatiegroei te bewerkstelligen. Growth Hacking draait om het vinden van Growth Hacks, oftewel: ‘onconventionele groeikansen’. De kunst van Growth Hacking vraagt om het effectief combineren van kennis, inzichten, middelen en (innovatieve) oplossingen, die in de praktijk steeds opnieuw het gewenste resultaat sorteren, in een voortdurend veranderende omgeving.

Het ultieme gereedschap van elke growth hacker is pragmatisme: growth hackers denken als geen ander in mogelijkheden en oplossingen, en laten zich niet weerhouden door belemmerende gedachten. Daarbij experimenteren ze voortdurend: ze testen hun eigen hypotheses doorlopend, evalueren het resultaat en leren daarvan.

Voor wie?

  • (Online) marketeers
  • Managers
  • E-commerce managers
  • Ondernemers
  • Start-ups

Training Growth Hacking: Modulen

Inhoud training

Tijdens de training nemen we je mee in de wereld van Growth Hacking. We vertellen wat Growth Hacking precies inhoudt en leggen de focus op hoe ook jij Growth Hacking snel en effectief kunt implementeren in je dagelijkse praktijk. Verhalen over de geweldige hacks of trucs van andere bedrijven, laten we daarbij achterwege. Er zijn namelijk duizend-en-een geweldige tools en tricks die wij je zouden kunnen aanbevelen; het probleem zit hem erin dat organisaties vaak nog niet klaar zijn om ermee aan de slag te gaan. Wij beginnen bij stap 1: direct beginnen met Growth Hacking, maar dan afgestemd op jouw organisatie. Want daar kom je tenslotte voor, toch?

Introductie

  • Overzicht persoonlijke KPI’s
  • Wat wil jij aan het eind van deze dag bereikt hebben?

Mindset

Growth Hacken gaat over het vinden van de weak spots in jouw huidige business. In deze sessie leer je hoe je met de juiste Growth Hacking mindset, sneller de weak spots in jouw bedrijf kan vinden!

  • Hoe je een Growth Hacking Mindset bereikt
  • Verschil tussen werkwijze van een online marketeer en growth hacker

Team

Growth Hackers zijn T-shaped: ze hebben brede kennis van verschillende disciplines, en diepte-kennis van 1 of 2 disciplines. In deze sessie leer je welke 3 vaardigheden onmisbaar zijn voor het succes van een Growth team. We evalueren jouw skills en ontdekken welke vaardigheden er nog ontbreken.

  • Kennis van de Growth Hacking T-Shape
  • In kaart brengen van jouw persoonlijke T-Shape
  • Hoe stel je een Growth Hacking team samen

Market Fit

De hoofdreden waarom bedrijven falen, is vanwege ‘gebrek aan vraag’. In deze sessie leer je hoe je in 3 simpele stappen kan achterhalen wat de verlangens zijn van jouw klant. En nog belangrijker, hoe je ervoor kan zorgen dat ze met jou willen samenwerken.

  • Hoe je producten maakt waar mensen niet zonder kunnen?
  • Opzetten van een Product Market Fit survey en rapport
  • Opzetten van een Listen To Market report en rapport
  • Opzetten Customer Desire Map

Acquisitie kanalen

Wist je dat er 19 verschillende acquisitiekanalen zijn die je kan inzetten om klanten te bereiken en te behouden? In deze sessie bespreken wij alle 19 kanalen en hoe je deze kan laten samenwerken om meer impact te creëren. Channel stacking is power!

  • Kennis van hoe je verschillende kanalen kan laten samenwerken om meer impact te creëren
  • Kennis hoe je Facebook Algoritme voor je kan laten werken
  • Kennis over de wisselwerking tussen Facebook en Google

Experimenting and Testing

De sleutel tot Growth Hacken is testen, testen en nog een keer testen. In deze sessie bespreken we handige testing- en datatools die de zwakke plekken in jouw systeem direct zichtbaar maken.

  • Kennis hoe je een effectieve test/experiment opzet en uitvoert
  • Kennis over handige (gratis) tools die je hiervoor kunt gebruiken
  • Kennis hoe je een experiment evalueert

Systems and Automation

Iedereen heeft zijn eigen dagelijkse processen. In deze sessie leer je hoe je processen en systemen voor je kan laten werken, zodat jij je volledig kan focussen op het vinden van de Golden Nugget. Je krijgt tips over gratis automatiseringstools die je eenvoudig kan inzetten bij elke organisatie. Work the system!

  • Kennis van het inzetten van automatiseringstools
  • Automatiseringsprocessen die je meteen kunt implementeren

Training Growth Hacking Gent: Startdata

Kies uit 5 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Apeldoorn.



Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn. Bel ons gerust voor advies; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Privétraining

De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw situatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement. Bel ons gerust voor een (maatwerk)privétraining te bespreken; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Klassikale training

Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe). Heb je een vraag? Bel ons gerust; we helpen je graag verder. Je kunt je natuurlijk ook gelijk inschrijven.

Training Growth Hacking: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Training Growth Hacking bedragen €799,00 (excl. €167,79 BTW). (kmo subsidie mogelijk) Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 7.500 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 20 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 7.500 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Training Growth Hacking: Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Virtuele training: hoe werkt dat?

Bij een virtuele training kun je via een online verbinding op afstand interactief deelnemen aan de training. Dit wordt ook wel ‘remote classroom’ of ‘virtual classroom’ genoemd. Dit werkt net even anders, maar biedt je dezelfde kwaliteit en is net zo effectief als een face-to-face-training.

Dezelfde kwaliteit, net even anders

Uitgangspunt bij een virtuele training is, dat er net zoveel kennis en vaardigheden worden overgedragen als bij een face-to-face-training. Bovendien dient het elk gewenst niveau van interactiviteit te faciliteren. Daarom werken we vanuit Eduvision met diverse systemen (o.a. dat van onze opdrachtgever), die deze doelstelling breed ondersteunen (waaronder Microsoft Teams of Zoom). Als cursist kun je gratis en eenvoudig inloggen, via een app of via het web.

De verschillende systemen bieden o.a. de volgende mogelijkheden:

  • De training volgen met meerdere deelnemers, die je afhankelijk van of ze een camera hebben al dan niet kunt zien.
  • Als deelnemers een microfoon hebben, kunnen ze ook met de trainer praten. De trainer kan aangeven en technisch faciliteren wie er kan praten. Deelnemers kunnen virtueel aangeven dat ze wat willen zeggen; de trainer kan hen vervolgens het woord geven.
  • Deelnemers kunnen meekijken met de trainer en de trainer kan switchen tussen verschillende schermen die hij wil laten zien.
  • Als de deelnemer daar toestemming voor geeft, kan de trainer meekijken op het scherm van de deelnemer (of zelfs het scherm overnemen).
  • Er is vaak een chatfunctie, waarmee vragen of opmerkingen voor iedereen zichtbaar worden op het scherm.
  • Er is soms een opnamefunctie (de trainer bepaalt - rekening houdend met ieders privacy - of die aan- of uitgezet wordt), waardoor je later (een deel van) de training kunt terugkijken.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van een whiteboard.
  • Er kunnen bestanden gedeeld worden.

NB: Het is handig als je als cursist beschikt over een microfoon of camera (het eerste meer dan het tweede), maar het is geen must; ook zonder kun je deelnemen aan de training. Wél is het zo dat met name een microfoon de interactiviteit bewerkstelligt. Mocht je geen camera of microfoon op de computer hebben, dan is het ook mogelijk om tegelijkertijd in te loggen met je telefoon, zodat je én duidelijk (lees: groot) beeld hebt én kunt beschikken over microfoon en/of camera.