Whitepaper klantwaarde en klanttevredenheid verhogen

Waarom deze whitepaper?

In dit whitepaper zal besproken worden hoe slim e-mailen de klantwaarde en klanttevredenheid kan verhogen.

E-mail staat bekend als een zeer geschikt kanaal voor succes op de korte termijn. Veel marketeers voegen zich naar die reputatie: ze benutten het kanaal vooral voor actiematige communicatie. Helaas gaan ze daarmee voorbij aan de grote potentie van e-mail op een ander vlak: loyaliteit. In dit white paper lees je hoe de inzet van e-mail je meer loyale klanten kan opleveren.

  • Waarom loyaliteit?
  • De kracht van e-mail
  • Succes! En wat nu?
  • Cases
  • Aan de slag

Whitepaper aangeboden door: Add to Favorites.

Download Whitepaper

Downloaden
Hartelijk bedankt, uw aanvraag is ontvangen. U ontvangt de whitepaper binnen enkele ogenblikken in uw e-mailbox. Er is iets mis gegeaan, probeert u het alstublieft opnieuw.
Wij respecteren uw privacy