Post-HBO opleiding Online marketing

  • 16 dagen
  • 6.499
  • Eerstvolgende startdatum 8 november

Internetmarketing oftewel online marketing is een breed begrip dat steeds verder geïntegreerd wordt binnen onze digitale samenleving. Hoog scoren in de zoekmachines, uw bezoekersgedrag analyseren en een succesvolle nieuwsbrief staan inmiddels bovenaan het verlanglijstje van menig organisatie. Tijdens de Post-HBO opleiding Online marketing leert u de deze marketingtools uitgebreid kennen en daarnaast ondervindt u hoe u de mogelijkheden van social media en affiliate-marketing optimaal inzet.

Internetmarketing oftewel online marketing is een breed begrip dat steeds verder geïntegreerd wordt binnen onze digitale samenleving. Hoog scoren in de zoekmachines, uw bezoekersgedrag analyseren en een succesvolle nieuwsbrief staan inmiddels bovenaan het verlanglijstje van menig organisatie. Tijdens de Post-HBO opleiding Online marketing leert u de deze marketingtools uitgebreid kennen en daarnaast ondervindt u hoe u de mogelijkheden van social media en affiliate-marketing optimaal inzet.

Waarom Eduvision?

Gecertificeerde trainingen

Praktijkcase centraal

Ervaren docenten uit de praktijk

98% klanttevredenheid

Meer dan 150.000 klanten

Kies hier je training

  • Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Vraag hier een vrijblijvend voorstel aan voor een (maatwerk)privétraining.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (hoewel ‘extern’ natuurlijk altijd een optie is). Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten, op een locatie van Eduvision. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. Kijk bij de startdata van de betreffende training voor de verschillende opties.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 16 dagen / € 6.499 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata

    08-11-2018, Antwerpen  
    08-11-2018, Gent  
    08-11-2018, Brussel  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Lees hier hoe anderen deze training waarderen

Post-HBO opleiding Online marketing

Wat vond u goed?: interactie met de klas een kleine klas, goede opbouw van lesmateriaal,

M. van Pelt te Tilburg 4.0
Alle beoordelingen

Post-HBO opleiding Online marketing: Inleiding

Tijdens de cursus

Tijdens de Post-HBO opleiding Online marketing gaan we uitgebreid in op e-commerce, emailmarketing en social media. Vervolgens nemen we u mee in de wereld van de affiliate-marketing, leert u succesvolle campagnes opzetten in AdWords en hoe u uw inspanningen monitort met Google Analytics. Ook krijgt u een kijkje in de keuken van de techniek die achter het internet schuilgaat. Om het helemaal af te maken leert u alles over zoekmachinemarketing.

Resultaat

Na afloop van de cursus heeft u inzicht in de strategische ontwikkeling op het gebied van marketingcommunicatie en bent u in staat uw bedrijfsstrategie te vertalen naar een online marketingstrategie. U hebt uw eigen strategisch online marketingplan opgesteld en kunt deze binnen uw organisatie implementeren en optimaal benutten.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de opleiding. U formuleert uw eigen businesscase waarmee u de theorie toepast in de praktijk en op uw eigen situatie. Uiteindelijk verdedigt u uw case voor een team van professionals en uw medecursisten. Aan de hand van deze verdediging wordt besloten of u geslaagd ben voor de opleiding.

Post-HBO opleiding Online marketing: Modulen

De Post-HBO opleiding Online marketing bestaat uit verschillende onderdelen en een praktijkcase die als rode draad door de leergang loopt. De volgende onderwerpen komen aan bod:

E-commerce

E-commerce heeft de laatste jaren enorm aan populariteit gewonnen en gaat een grote toekomst tegemoet. Tijdens de cursus E-commerce behandelen we enkele online bedrijfs-/verdienmodellen. Ook passeren succesvolle internetmarketingtechnieken en -middelen de revue.

Zoekmachinemarketing

Zoekmachinemarketing is één van de belangrijkste internetmarketingmiddelen die bijdraagt tot het succes van uw website. Een goede plaats in resultaten van een zoekmachine levert interessante bezoekers op. Tijdens de module zoekmachinemarketing leert u zowel de marketing- als de technische kant van het optimalisatieproces kennen.

AdWords Professional

Een efficiënte en succesvolle Google AdWords-campagne opzetten, beheren en optimaliseren is een vakgebied op zich. Tijdens de module AdWords leert u o.a. succesvolle zoekwoorden selecteren en resultaatgerichte advertentieteksten schrijven.

Google Analytics

Tijdens deze module leert u slim en effectief gebruik te maken van Google Analytics. U stelt filters en doelen in en leert hoe u het gedrag van uw bezoekers meet en analyseert. Ook leert u winstgevende verbeteringen inventariseren en doorvoeren in uw marketingcampagne en website om uw bedrijfsdoelstellingen te realiseren.

E-mail marketing

E-mail behoort tot één van dé online marketingmiddelen die bijdraagt tot een voor u interessant Return On Investment (ROI). Deze module uit zich in het bedenken, realiseren, schrijven en optimaliseren van een digitale nieuwsbrief. Tevens wordt stilgestaan bij de anti-spam-regelgeving en de do's & dont's van e-mail-marketing.

Social Media Professional

Tijdens de module social media professional leert u de mogelijkheden kennen van Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, Youtube, etc. en leert u hoe u ze integreert in uw online marketingstrategie.

Affiliate-marketing

Tijdens deze module maakt u kennis met het begrip affiliate-marketing. U leert alles over de betrokken partijen, denk bijvoorbeeld aan de adverteerder, de bezoeker etc. Daarnaast leer u de voor– en nadelen van affiliatemarketing kennen.

Internettechniek voor marketeers en strategen

Wilt u een goede gesprekspartner worden? Inzicht in internettechniek is dan onontbeerlijk. Tijdens de module internettechniek voor marketeers en strategen leert u voldoende internettechniek kennen om een volwaardige gesprekspartner te zijn voor internetbureau 's.

Masterclass Zoekmachinemarketing

Als doorgewinterde marketeer wilt u best nog een stap verder gaan in zoekmachinemarketing. U bent al op de hoogte van zoekmachineontwikkelingen en uw site scoort in Google. Het is tijd om uw concurrent de definitieve genadeklap te geven. Tijdens de Masterclass Zoekmachine Marketing leert u de fijne kneepjes van zoekmachine-optimalisatie.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de Post-HBO opleiding Online marketing. U formuleert uw eigen businesscase waarmee u de theorie toepast in de praktijk en op uw eigen situatie. Uiteindelijk verdedigt u uw case voor een team van professionals en uw medecursisten. Aan de hand van deze verdediging wordt besloten of u geslaagd ben voor de opleiding.

Post-HBO opleiding Online marketing: Extra info

Docenten

Om de praktijk zo dicht mogelijk te benaderen, werkt Eduvision uitsluitend met docenten die zelf in de praktijk actief zijn. Zij kennen de branche, de klanten en de problemen waar je tegenaan loopt. Daarom zijn zij tijdens deze training je persoonlijke coach. De vakdocent staat volledig tot je beschikking en ondersteunt direct en doelgericht bij je eigen praktijkcase.

Benodigdheden

Om het meeste rendement te halen uit de Post-HBO opleiding Online marketing verzoeken wij je vriendelijk om je eigen laptop mee te nemen. Hierdoor heb je altijd jouw eigen praktijkcase en opleidingsmateriaal bij de hand en kun je thuis direct verder met je eigen case.

Doelgroep

Deze opleiding is bedoeld voor iedereen die door middel van een complete opleiding internetmarketeer wil worden en deze op professioneel niveau wil afsluiten of zijn/haar kennis op het gebied van internetmarketing wil upgraden.

Voorkennis

In principe is er geen specifieke vooropleiding vereist.

Discussieer mee!

Bent u op zoek naar een plek waar u vakinhoudelijke informatie of ervaringen omtrent internet marketing met medecursisten en professionals kunt delen? Of wilt u zich omringen met mede professionals? Word dan lid van de vakgroep voor internet marketing en social media professionals van Eduvision en discussieer mee!

Post-HBO opleiding Online marketing: Beoordelingen

4.0

Wat vond u goed?: interactie met de klas een kleine klas, goede opbouw van lesmateriaal,

4.0

Wat vond u goed?: Compleet overzicht van de verschillende internet marketing zaken.

Post-HBO opleiding Online marketing: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Eindhoven.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats in Utrecht op door ons voorgestelde data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Post-HBO opleiding Online marketing: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Post-HBO opleiding Online marketing bedragen €6.499,- (€7.863,- incl. BTW). (kmo subsidie mogelijk) Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 40 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 10.000 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 15.000 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Post-HBO opleiding Online marketing: Virtuele training

De Post-HBO opleiding Online marketing online

Wil je de Post-HBO opleiding Online marketing online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Post-HBO opleiding Online marketing speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Post-HBO opleiding Online marketing!

Internetmarketing oftewel online marketing is een breed begrip dat steeds verder geïntegreerd wordt binnen onze digitale samenleving. Hoog scoren in de zoekmachines, uw bezoekersgedrag analyseren en een succesvolle nieuwsbrief staan inmiddels bovenaan het verlanglijstje van menig organisatie. Tijdens de Post-HBO opleiding Online marketing leert u de deze marketingtools uitgebreid kennen en daarnaast ondervindt u hoe u de mogelijkheden van social media en affiliate-marketing optimaal inzet.

Kies hier je training

  • Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Vraag hier een vrijblijvend voorstel aan voor een (maatwerk)privétraining.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (hoewel ‘extern’ natuurlijk altijd een optie is). Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten, op een locatie van Eduvision. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. Kijk bij de startdata van de betreffende training voor de verschillende opties.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 16 dagen / € 6.499 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata

    08-11-2018, Antwerpen  
    08-11-2018, Gent  
    08-11-2018, Brussel  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Post-HBO opleiding Online marketing: Inleiding

Tijdens de cursus

Tijdens de Post-HBO opleiding Online marketing gaan we uitgebreid in op e-commerce, emailmarketing en social media. Vervolgens nemen we u mee in de wereld van de affiliate-marketing, leert u succesvolle campagnes opzetten in AdWords en hoe u uw inspanningen monitort met Google Analytics. Ook krijgt u een kijkje in de keuken van de techniek die achter het internet schuilgaat. Om het helemaal af te maken leert u alles over zoekmachinemarketing.

Resultaat

Na afloop van de cursus heeft u inzicht in de strategische ontwikkeling op het gebied van marketingcommunicatie en bent u in staat uw bedrijfsstrategie te vertalen naar een online marketingstrategie. U hebt uw eigen strategisch online marketingplan opgesteld en kunt deze binnen uw organisatie implementeren en optimaal benutten.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de opleiding. U formuleert uw eigen businesscase waarmee u de theorie toepast in de praktijk en op uw eigen situatie. Uiteindelijk verdedigt u uw case voor een team van professionals en uw medecursisten. Aan de hand van deze verdediging wordt besloten of u geslaagd ben voor de opleiding.

Post-HBO opleiding Online marketing: Modulen

De Post-HBO opleiding Online marketing bestaat uit verschillende onderdelen en een praktijkcase die als rode draad door de leergang loopt. De volgende onderwerpen komen aan bod:

E-commerce

E-commerce heeft de laatste jaren enorm aan populariteit gewonnen en gaat een grote toekomst tegemoet. Tijdens de cursus E-commerce behandelen we enkele online bedrijfs-/verdienmodellen. Ook passeren succesvolle internetmarketingtechnieken en -middelen de revue.

Zoekmachinemarketing

Zoekmachinemarketing is één van de belangrijkste internetmarketingmiddelen die bijdraagt tot het succes van uw website. Een goede plaats in resultaten van een zoekmachine levert interessante bezoekers op. Tijdens de module zoekmachinemarketing leert u zowel de marketing- als de technische kant van het optimalisatieproces kennen.

AdWords Professional

Een efficiënte en succesvolle Google AdWords-campagne opzetten, beheren en optimaliseren is een vakgebied op zich. Tijdens de module AdWords leert u o.a. succesvolle zoekwoorden selecteren en resultaatgerichte advertentieteksten schrijven.

Google Analytics

Tijdens deze module leert u slim en effectief gebruik te maken van Google Analytics. U stelt filters en doelen in en leert hoe u het gedrag van uw bezoekers meet en analyseert. Ook leert u winstgevende verbeteringen inventariseren en doorvoeren in uw marketingcampagne en website om uw bedrijfsdoelstellingen te realiseren.

E-mail marketing

E-mail behoort tot één van dé online marketingmiddelen die bijdraagt tot een voor u interessant Return On Investment (ROI). Deze module uit zich in het bedenken, realiseren, schrijven en optimaliseren van een digitale nieuwsbrief. Tevens wordt stilgestaan bij de anti-spam-regelgeving en de do's & dont's van e-mail-marketing.

Social Media Professional

Tijdens de module social media professional leert u de mogelijkheden kennen van Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, Youtube, etc. en leert u hoe u ze integreert in uw online marketingstrategie.

Affiliate-marketing

Tijdens deze module maakt u kennis met het begrip affiliate-marketing. U leert alles over de betrokken partijen, denk bijvoorbeeld aan de adverteerder, de bezoeker etc. Daarnaast leer u de voor– en nadelen van affiliatemarketing kennen.

Internettechniek voor marketeers en strategen

Wilt u een goede gesprekspartner worden? Inzicht in internettechniek is dan onontbeerlijk. Tijdens de module internettechniek voor marketeers en strategen leert u voldoende internettechniek kennen om een volwaardige gesprekspartner te zijn voor internetbureau 's.

Masterclass Zoekmachinemarketing

Als doorgewinterde marketeer wilt u best nog een stap verder gaan in zoekmachinemarketing. U bent al op de hoogte van zoekmachineontwikkelingen en uw site scoort in Google. Het is tijd om uw concurrent de definitieve genadeklap te geven. Tijdens de Masterclass Zoekmachine Marketing leert u de fijne kneepjes van zoekmachine-optimalisatie.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de Post-HBO opleiding Online marketing. U formuleert uw eigen businesscase waarmee u de theorie toepast in de praktijk en op uw eigen situatie. Uiteindelijk verdedigt u uw case voor een team van professionals en uw medecursisten. Aan de hand van deze verdediging wordt besloten of u geslaagd ben voor de opleiding.

Post-HBO opleiding Online marketing: Beoordelingen

4.0

Wat vond u goed?: interactie met de klas een kleine klas, goede opbouw van lesmateriaal,

4.0

Wat vond u goed?: Compleet overzicht van de verschillende internet marketing zaken.

Post-HBO opleiding Online marketing: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Eindhoven.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats in Utrecht op door ons voorgestelde data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Post-HBO opleiding Online marketing: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Post-HBO opleiding Online marketing bedragen €6.499,- (€7.863,- incl. BTW). (kmo subsidie mogelijk) Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 40 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 10.000 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 15.000 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Post-HBO opleiding Online marketing: Virtuele training

De Post-HBO opleiding Online marketing online

Wil je de Post-HBO opleiding Online marketing online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Post-HBO opleiding Online marketing speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Post-HBO opleiding Online marketing!

Heb je interesse in onze gratis webinars, tutorials, whitepapers of blogs?
Ik meld me aan voor de nieuwsbrief
Uw inschrijving is verwerkt.