Cursus SEO volgen? Opleidingen en cursussen bij Eduvision

Cursus Zoekmachinemarketing Professional

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 17 mei
  • Een hoge plaats in Google is essentieel voor een succesvolle website. Tijdens de Cursus Zoekmachinemarketing Professional leer je een concrete zoekmachinestrategie opzetten. Je maakt niet alleen een analyse van de juiste zoekwoorden, maar kijkt ook naar de conversie. Wat leveren bepaalde zoekwoorden... [meer]

Cursus Zoekmachinemarketing

1 dag  |  eerstvolgende startdatum 17 mei
  • Zoekmachines behoren tot een van de belangrijkste succesfactoren van een website. Een goede plaats in een zoekmachine garandeert een groot aantal bezoekers en levert dus indirect meer omzet op. Een hoge positie verwerven is echter geen makkelijke taak. Tijdens de Cursus Zoekmachinemarketing stippele... [meer]

Cursus Apache Solr

4 dagen  |  eerstvolgende startdatum 16 mei
  • In de Cursus Apache Solr leert u een Apache Solr zoekmachine installeren, configureren en toepassen in uw webapplicaties. U maakt kennis met Lucene indexeren en zoeken en bouwt tijdens de cursus uw eigen text-based zoekmachine. [meer]

Training Elastic

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 16 mei
  • Elastic is een op Lucene gebaseerde zoekmachine. Het is speciaal bedoeld voor het doorzoeken van grote datasets met de Fulltext zoekmethode. In de cursus Elastic leer je hoe je de zoekmachine inzet om content beter te ontsluiten met relevante zoekresultaten of gerelateerde suggesties. [meer]

Masterclass Google Analytics

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 16 mei
  • Je gebruikt Google Analytics al enige tijd voor het meten van verkeer op je website. Begrippen als unieke bezoekers, bouncepercentage en conversie zijn voor jou gesneden koek. Maar hoe interpreteer je deze cijfers en hoe koppel je er de juiste acties aan? Tijdens de masterclass Google Analytics leer... [meer]

Cursus Webschrijven Professional

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 16 mei
  • Schrijven voor het web is een vak apart. Content moet voldoen aan vele eisen om door bezoekers te worden gelezen. Tijdens de Cursus Webschrijven Professional geven we jou handvatten voor het opstellen van goede webteksten. We gaan dieper in op de materie en behandelen verschillende online teksten, e... [meer]

Training Elasticsearch Advanced

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 16 mei
  • Elasticsearch is een gedistribueerde, schaalbare zoekmachine en analyticstool, waarmee je snel relevante resultaten uit grote hoeveelheden en verschillende soorten data kunt krijgen. In de training Elasticsearch Advanced ga je op basis van je kennis van Elasticsearch complexere toepassingen ontwikke... [meer]

Training Elasticsearch Fundamentals

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 16 mei
  • Elasticsearch is een gedistribueerde, schaalbare zoekmachine en analyticstool, waarmee je snel relevante resultaten uit grote hoeveelheden en verschillende soorten data kunt krijgen. In de training Elasticsearch Fundamentals leg je een stevige basis om met Elasticsearch van start te gaan. Je leert h... [meer]

Cursus Magento Professional

5 dagen  |  eerstvolgende startdatum 18 augustus
  • Magento is de nummer één in de open source webshops: verkoopgericht en slim in het gebruik voor zowel bezoekers als eindgebruikers. Het is een uitgebreid, professioneel open-source e-commerce pakket dat volledige controle biedt over het design, inhoud en functionaliteit van een online winkel. Tijden... [meer]

Gebruikerstraining Magento

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 5 juni
  • Magento is de nummer één in de nieuwe generatie open source webshops: verkoopgericht en slim in het gebruik voor zowel bezoekers als eindgebruikers. Het is een uitgebreid, professioneel open-source e-commerce pakket dat volledige controle biedt over het design, de inhoud en de functionaliteiten van ... [meer]

Cursus Google Ads Basis

1 dag  |  eerstvolgende startdatum 16 mei
  • De mogelijkheden van Google Ads zijn eindeloos. Maar hoe kies je nou de juiste zoekwoorden en bereik je het maximale resultaat? Hoe meet je de resultaten en stuur je aan op conversie? Tijdens de Cursus Google Ads Basis laten wij je stap voor stap zien hoe Google Ads werkt. Je leert hoe je campagnes ... [meer]

Training ThoughtSpot

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 5 juni
  • ThoughtSpot onderscheidt zich van andere Business Analytics en Data Visualisatie tools door het gebruik van een intelligente zoekmachine. Zo is het mogelijk om in heldere taal vragen te formuleren die door de ThoughtSpot Search Engine worden begrepen en omgezet in een resultaat, direct gevisualiseer... [meer]

Training Cognos Analytics

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 22 mei
  • IBM Cognos Analytics is een business intelligence suite met krachtige datavisualisatie en -analysemogelijkheden. Gebruikers kunnen snel en eenvoudig data koppelen, deze data bewerken en beheren, analyses uitvoeren en krachtige rapportages bouwen. Tijdens de training Cognos Analytics leer je hoe je m... [meer]

Cursus Predictive Analytics

4 dagen  |  eerstvolgende startdatum 17 mei
  • Met Predictive Analytics is het mogelijk om op basis van Big Data de vervolgstap van een klant tijdens zijn transactie te berekenen. Tijdens de Cursus Predictive Analytics leer je met behulp van kunstmatige intelligentie technieken grote hoeveelheden data inzetten om de volgende stap van jouw klant ... [meer]

Training SQL voor data analytics

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 3 juni
  • Als je je bezighoudt met het prepareren van data voor data science projecten, dan krijg je vaak te maken met gestructureerde data uit relationele databases, zoals SQL Server, Oracle, of PostgreSQL. Voor data analysedoeleinden moeten die in een ETL proces worden getransformeerd, waarbij kennis van de... [meer]

Training Zoho Analytics

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 14 maart
  • Zoho Analytics is een zeer gebruiksvriendelijke tool voor Business Intelligence in de cloud. Zoho Analytics wordt binnen veel grote internationale bedrijven gebruikt om meer datagestuurd te werken, vergelijkbaar met Power BI van Microsoft. Tijdens de Training Zoho Analytics leer je om een grote vers... [meer]

Training Google Analytics 4 - GA4

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 17 mei
  • In de training Google Analytics 4 leer je GA4 effectief in te zetten als basis voor succesvolle websites, voor e-commerce en voor marketingcampagnes. Je leert hoe je met Analytics doelen instelt en hoe je het rendement van je website, webshop of apps en campagnes rapporteert en analyseert. Ook legge... [meer]

Training Prescriptive Analytics

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 22 mei
  • Op basis van data je bedrijfsvoering ondersteunen en optimaliseren, dat is waar het in de cursus prescriptive analytics om draait. Met behulp van algoritmes wordt bepaald wat de optimale werkwijze is voor bedrijfsprocessen, of welke planning het meest geschikt is voor een project. Tijdens de trainin... [meer]

Training HR Analytics

6 dagen  |  eerstvolgende startdatum 16 mei
  • Ook de HR-afdeling wordt steeds meer data-driven. Om het beleid te funderen en HR professionals de middelen in handen te geven om hun besluiten te staven wordt data een primaire bron. Tijdens deze cursus leer je hoe de analyse van data je helpt nieuwe inzichten te verwerven en afgewogen besluiten te... [meer]

Training Planning Analytics

6 dagen  |  eerstvolgende startdatum 16 mei
  • Een data-driven manier van werken vind je terug in ieder facet van moderne bedrijfsvoering, zo ook bij werkplanning, roostering, scheduling. Pieken en dalen, en de daaruit volgende bezetting, zijn beter te voorspellen wanneer deze voorspellingen op data zijn gebaseerd. Tijdens de training leer je be... [meer]
  • Als ondernemer ben jij op zoek naar potentiële klanten. Maar klanten zijn ook op zoek naar jou en doen dat vaak via de zoekmachine. Daarom is het belangrijk dat jouw website bovenaan de zoekresultaten verschijnt. Dit doe je door SEO of SEA toe te passen. Maar wanneer gebruik je nu SEO en op welk ... [meer]

  • Waarom is het belangrijk dat jouw website goed vindbaar is in zoekmachines? Zoekmachines als Google worden door veel mensen gebruikt om zich te oriënteren op een groot scala aan producten en diensten. Steeds vaker leidt deze oriëntatie tot een daadwerkelijke online aankoop. Een goed voorbeeld daa... [meer]

  • Het instellen van doelen in Google Analytics is van essentieel belang als je het programma optimaal wilt gebruiken. Hoe je dit doet? Je leest het in dit whitepaper.

    [meer]
  • Predictive Analytics is nodig voor een data gedreven organisatie. Maar welke toepassingsgebieden zijn er? En hoe implementeer je het en welke voorwaarden zijn er bij de invoering? Je leest het in dit whitepaper. [meer]