Cursus Email Marketing volgen? Opleidingen en cursussen bij Eduvision

Cursus Digitale Nieuwsbrief

1 dag  |  eerstvolgende startdatum 25 januari
  • U zit er al een tijd aan te denken: uw eigen digitale nieuwsbrief om uw klanten te informeren over uw producten en activiteiten. Maar hoe doet u dat? In de Cursus Digitale Nieuwsbrief gaan we vooral aan de slag met het content gedeelte van de digitale nieuwsbrief. U schrijft uw eigen digitale nieuws... [meer]

Cursus E-mail Marketing

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 17 mei
  • E-mail marketing is één van de krachtigste middelen om klantcontact mee te onderhouden en je omzet te verhogen. Maar hoe kun je e-mail marketing in jouw strategische doelstellingen integreren? En hoe zit het met de regelgeving die continu aan verandering onderhevig is? Hoe gebruik je op de juiste ma... [meer]

Training HubSpot CRM voor Sales

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 2 mei
  • Tijdens de training HubSpot CRM voor Sales leer je HubSpot in te zetten in je dagelijkse sales functie. Deze training is specifiek bedoeld voor sales professionals die een praktische benadering van HubSpot willen. Aan de hand van concrete voorbeelden en hands-on oefeningen leer je de kracht van HubS... [meer]

Training Merlin Project

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 25 maart
  • Merlin project is een project tool voor de Mac, iPad en iPhone (iOS). Dit projectmanagement systeem onderscheidt zich vooral omdat het erg gebruiksvriendelijk is. Natuurlijk wordt de data opgeslagen in de cloud en zijn je projecten op elk apparaat benaderbaar. Tijdens de training ga je Merlin Projec... [meer]

Training Microsoft Dynamics 365 Sales

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 7 mei
  • Microsoft Dynamics 365 Sales is een CRM-applicatie die bedrijven helpt bij het beheren van verkoopactiviteiten, klantinteracties en het stroomlijnen van verkoopprocessen. Het biedt functionaliteiten zoals leadbeheer, opportuniteitsbeheer, accountbeheer, contactbeheer, rapportage en analyse. Tijdens ... [meer]

Training Make

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 3 mei
  • Make is een tool die je in staat stelt om workflows en processen te automatiseren. Je kunt met Make verschillende software-apps en services met elkaar verbinden zonder code te hoeven schrijven. Tijdens de training beginnen we met de basisprincipes, zoals het aanmaken van een account en interface-nav... [meer]

Masterclass Google Analytics

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 13 mei
  • Je gebruikt Google Analytics al enige tijd voor het meten van verkeer op je website. Begrippen als unieke bezoekers, bouncepercentage en conversie zijn voor jou gesneden koek. Maar hoe interpreteer je deze cijfers en hoe koppel je er de juiste acties aan? Tijdens de masterclass Google Analytics leer... [meer]

Training Salesforce Marketing Cloud voor marketeers

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 7 mei
  • Marketingcloud is de marketing automation tool van Salesforce. Het biedt je o.a. gepersonaliseerde customer journeys, het data platform en omnichannel marketing. Tijdens de training Marketing Cloud leer je veel functionaliteit van marketing cloud kennen en toepassen vanuit het marketingproces. [meer]

Training Linux LPIC 300 Mixed Environments

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 29 april
  • Met een LPIC 3 niveau certificering toon je je expertise aan op het hoogste niveau van Linux systeembeheer. Tijdens de Mixed Environments training leer je op enterprise niveau te werken met LDAP en de integratie daarvan met services zoals Samba en SSH. De cursus Linux LPIC 300 is daarnaast de perfec... [meer]

Training Certified Security Analyst

5 dagen  |  eerstvolgende startdatum 10 mei
  • Certified Security Analyst (ECSA) is een logisch vervolg op het programma van de Certified Ethical Hacker (CEH). Je leert als security professional de geavanceerde methodes en technieken voor Penetration Testing kennen en volgens de ethische normen van het EC-Council toepassen. [meer]

Training Power Automate

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 6 mei
  • Met Microsoft Automate automatiseer je werkprocessen in een intuïtieve, visuele omgeving. Tijdens de training Power Automate leer je hoe je veelvoorkomende handelingen geautomatiseerd in een workflow kunt laten uitvoeren. Zo bespaar je veel tijd en geld en kun je efficiënter werken. Je verbindt take... [meer]

Training Adviseren over data, digitalisering en innovatieve ontwikkeling

1 dag  |  eerstvolgende startdatum 25 april
  • Bij digitalisering wordt vooral de rol van data in de besluitvorming van organisaties steeds groter. Tijdens de training Adviseren over data, digitalisering en innovatieve ontwikkeling leer je welke fasen van digitalisering er zijn en hoe je beoordeelt in welke fase een organisatie zich bevindt. We ... [meer]

Training ThoughtSpot

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 7 mei
  • ThoughtSpot onderscheidt zich van andere Business Analytics en Data Visualisatie tools door het gebruik van een intelligente zoekmachine. Zo is het mogelijk om in heldere taal vragen te formuleren die door de ThoughtSpot Search Engine worden begrepen en omgezet in een resultaat, direct gevisualiseer... [meer]

Cursus TYPO3 professional

5 dagen  |  eerstvolgende startdatum 4 april
  • TYPO3 is een open source content-managementsysteem waarmee u het uiterlijk, de functionaliteit en de inhoud van een site beheert. Tijdens de cursus leert u uitgebreid met TYPO3 werken: u installeert en beheert uw eigen website en breidt het naar eigen inzicht uit met nieuwe extensies. Daarnaast best... [meer]

Cursus Webredacteur

4 dagen  |  eerstvolgende startdatum 3 mei
  • Naast het schrijven voor het web heeft een webredacteur nog meer taken. Tijdens deze vierdaagse cursus besteden we naast het webschrijven ook aandacht aan de rol van een webredacteur, promotie en meting van uw website en het beheren van content in een CMS. De Cursus Webredacteur is praktisch en toep... [meer]
  • Conversie is waar het bij e-mailmarketing vooral om gaat. Het is de heilige graal van het vak. De vraag die veel e-mailmarketeers dan ook bezighoudt, luidt: hoe realiseer ik een optimale conversie? Het antwoord op die vraag vind je in dit whitepaper. [meer]
  • Om succes te kunnen boeken met e-mailmarketing, ontkom je niet aan testen. Maar wat moet je nu precies testen? In dit whitepaper zetten we een aantal belangrijke testgebieden voor je op een rij. [meer]
  • Wie succes wil boeken met e-mailmarketing, ontkomt er niet aan: testen. Door te testen, ondervind je wat voor jouw doelgroep werkt en wat juist niet.

    [meer]
  • Daadwerkelijke integratie van Social Media en e-mail biedt zoveel meer en het zijn kanalen die bij uitstek elkaar versterken. In de whitepaper zal besproken worden wat de kansen zijn van het integreren van Social Media en e-mail! [meer]
  • E-mail staat bekend als een zeer geschikt kanaal voor succes op de korte termijn. Veel marketeers voegen zich naar die reputatie: ze benutten het kanaal vooral voor actiematige communicatie. Helaas gaan ze daarmee voorbij aan de grote potentie van e-mail op een ander vlak: loyaliteit. In dit white p... [meer]
  • Heb jij de kracht van e-mailmarketing al ontdekt? Of stuur jij je klanten gewoon af en toe een mailing en hoop je dat het wat oplevert? Het stellen van doelen met daarbij de juiste strategie is belangrijk om e-mailmarketing effectief in te zetten.

    [meer]
  • Social media gebruiken in je communicatie kan helpen bij het vergroten van het aantal bezoekers op je website. Misschien dat ik daarom getriggerd werd door een Engelstalig blog over 5 belangrijke plekken om je social media buttons neer te zetten. Na het lezen moest ik mijn eigen website direct aa... [meer]

  • Toen ik ooit begon met online marketing, 100 jaar geleden bij wijze van spreken, maakte het allemaal niet zoveel uit. Je investering was klein en het rendement gigantisch. Ik herinner me dat ik voor een opleiding adverteerde voor 7 cent per klik. Dat is nu gauw 7 euro.

    [meer]
  • De halve wereld blogt tegenwoordig. Ik zou zeggen: begin er niet aan. Bloggen heeft namelijk een paar belangrijke nadelen. Of toch maar wel bloggen? Bloggen is namelijk een van de meest doeltreffende manieren om je als ondernemer op de kaart te zetten.

    [meer]
  • Big Data is ook binnen de (online) marketingwereld van groot belang. Denk aan het verkrijgen van klantinzichten, personalisatie en het bevorderen van klantloyaliteit. Maar hoe verzamel je de benodigde data en welke data moet je verzamelen? Je leest het in dit blog.

    [meer]